Negativiteit in het team: hoe ervaar jij dat op de groep?

Iedereen heeft weleens een mindere dag. Maar wat gebeurt er als een collega vaak klaagt, cynisch reageert of steeds de negatieve kant benadrukt? Dat kan invloed hebben op de sfeer, het werkplezier en uiteindelijk ook op de samenwerking op de groep.

Met deze polls willen we peilen hoe pedagogisch professionals dit ervaren. Herken je dit in de praktijk? Wat doet het met jou, met je team en met de werksfeer?

Bij deze polls hoort ook het artikel: Als één collega vaak negatief is: wat doet dat met een team in de kinderopvang?
Doe mee en kijk hoe anderen in de kinderopvang hierover denken.

Scroll naar boven